Reklamace stojí za to

Naše dcera měla své první dětské náušnice asi tři měsíce, když se to stalo. Najednou jsem jednu našla na koberci, ale nebyla pouze uvolněná, ale byla prasklá. Bylo mi to velmi líto. Byly moc krásné, s modrým kamínkem a dostala je od mých rodičů k prvním narozeninám. Velmi ji slušely. S poškozeným kusem jsem se vypravila do zlatnictví, kde byl odeslán k reklamaci. Měsíc jsme čekali na výsledek. A naštěstí, nám poslali zbrusu nové.

Jen ať dírky nezarostou

Měsíc čekání byl velmi dlouhý.  Dcera chodila bez svých krásných ozdob a my měli strach, aby ji nezarostly dírky. Nové propichování by pro ni bylo nepříjemnější než poprvé, protože už je zase starší a více vnímá věci kolem sebe. Naštěstí naše skvělá praktická lékařka, nám jedny erární půjčila a odborně je nasadila, takže vše dopadlo dobře.

Reklamace stojí za to
Ohodnoťte příspěvek